R_E_G_U_L_A_M_I_N

 

I. ZAŁOŻENIA OGÓLNE

  1. Regulamin stanowi podstawę prawną określającą zasady składania zamówień oraz sprzedaży produktów wystawionych przez sklep internetowy firmy Sabotage Concept (działający pod adresem www.sabotage.com.pl).
  2. Składając zamówienie Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią regulaminu i akceptuje zawarte w nim postanowienia.
  3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  4. Sprzedającym i właścicielem witryny www.sabotage.com.pl jest firma Sabotage Concept (01-066 Warszawa, Burakowska 5/7).

 

II. PREZENTACJA PRODUKTÓW

  1. Pomimo najwyższej staranności, zdjęcia produktów prezentowanych na naszej stronie mogą w niewielkim stopniu odbiegać kolorystycznie od rzeczywistych barw.
  2. Wszystkie ceny podane w ofercie zawierają podatek VAT, podawane są w PLN i nie zawierają kosztów przesyłki.
  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie.
  4. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  5. Rozmiary produktu mogą się nieznacznie różnić w zależności od kroju, modelu i konkretnego egzemplarza.
  6. Wszystkie treści oraz zdjęcia produktów znajdujące się w sklepie sobotage.com.pl są własnością firmy Sabotage Concept. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych przez osoby nieupoważnione do tych działań.
  7. Wszystkie opisy i nazwy towarowe, jak również niektóre materiały fotograficzne zostały wykorzystane wyłącznie w celach prezentacji produktów i są własnością firmy Sabotage Concept.
  8. Błędnie wskazana dostępność produktu wynikająca z ewentualnego opóźnienia w aktualizacjach nie może stanowić podstawy do wysuwania roszczeń wobec sprzedawcy.

 

III. REJESTRACJA KLIENTÓW

  1. Podawane przez naszych Klientów dane przy rejestracji oraz płatnościach są wykorzystywane jedynie dla potrzeb działalności sklepu i kontaktów z Klientami. Wszyscy zarejestrowani Klienci sklepu mają prawo do wglądu i modyfikacji swoich danych.
  2. Złożenia zmówienia mogą dokonać zarówno osoby fizyczne, jak i podmioty gospodarcze.
  3. Dane osobowe naszych Klientów gromadzone są wyłącznie na potrzeby sklepu. Nie zostaną one nikomu udostępnione, jedynie wykorzystane w celu działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych osobowych.
  4. Klient może zgłosić zastrzeżenie, że nie życzy sobie otrzymywania informacji o naszych promocjach i ofercie. W tym celu prosimy o wysłanie takiej informacji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

IV. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Klient może otrzymać informację o dostępności produktu nie składając zamówienia – poprzez kontakt mailowy (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), lub telefonicznie od poniedziałku do piątku od 10.00-17.00 pod numerem telefonu (33)8740074
  2. Zamówienia docierają do nas drogą elektroniczną: poprzez stronę www.sabotage.com.pl lub kontakt mailowy pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  3. Po złożeniu zamówienia Klient, na podany przez siebie adres e-mail, otrzymuje wiadomość zwrotną z informacją o wskazaniu wybranych produktów, przyjęciu zamówienia wraz z jego numerem i danymi do dokonania wpłaty.
  4. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu lub wycofać je w całości do momentu potwierdzenia jego realizacji przez sklep. W tym celu zapraszamy do skorzystania z kontaktu telefonicznego (33) 8740074 lub kontaktu mailowego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

V. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części zamówionych towarów objętych zamówieniem, Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia i podejmie decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  2. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się stanów magazynowych.
  3. Sabotage Concept zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia pomyłek na stronie sklepu, polegających na błędnych informacjach o cenach lub dostępności towaru, jak i również w sytuacjach wzbudzających wątpliwość autentyczności danych podanych przez Klienta w trakcie procesu rejestracji i zamówienia.
  4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
  5. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane. Pracownik sklepu internetowego skontaktuje się wówczas z osobą składającą zamówienie w celu poprawnego przeprowadzenia przez procedurę zamówienia produktu.
  6. Zamówienie zostanie odrzucone, jeśli w terminie do 5 dni roboczych nie zostanie zaksięgowany przelew od Klienta w należytej (wskazanej przez sklep) kwocie.

 

VI. ZWROT ZAMÓWIONEGO TOWARU

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
  2. Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu tj. paragon fiskalny lub fakturę VAT (paragon fiskalny lub faktura VAT są podstawą reklamacji) oraz wypełniony i podpisany dokument zwrotu lub oświadczenie z podaniem: imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz danymi niezbędnymi do dokonania przelewu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot pieniędzy).
  3. W przypadku zwrotu towaru nie może on nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalną metkę. W innym przypadku towar zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
  4. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia możliwości zwrotu.
  5. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta, licząc od daty otrzymania towaru, pod warunkiem spełnienia wymagań wymienionych w punkcie 2 i 3.
  6. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi.
  7. Koszty odesłania towaru ponosi Klient.
  8. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.

 

VII. WYMIANA ZAMÓWIONEGO TOWARU

  1. Klientom przysługuje prawo wymiany danego towaru na inny rozmiar lub inny model w terminie do 3 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.Koszty przesyłki w obie strony ponosi Klient.
    • Dopuszcza się możliwość wymiany na inny produkt, którego cena może być wyższa (wówczas Klient musi dokonać wskazanej przez sklep dopłaty) lub niższa (różnica w cenie zostanie zwrócona Klientowi na wskazane przez niego konto).
  2. Koszty przesyłki w obie strony ponosi Klient.
  3. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt sklepu ani za pobraniem.
  4. Odesłany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać oryginalne metki.
  5. Wymiana zostanie zrealizowana maksymalnie do 5 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki przez sklep.
  6. W tym przypadku również konieczne jest wypełnienie i podpisanie dokumentu wymiany.
  7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia możliwości wymiany.
  8. W przypadku, gdy na stanie magazynu brak jest towaru, na wymianę którego Klient się zdecydował zostanie on o tym fakcie niezwłocznie poinformowany, a dalszy proces wymiany będzie zależał od indywidualnych ustaleń z Klientem.

 

VIII. REKLAMACJA ZAMÓWIONEGO TOWARU

  1. W przypadku otrzymania towaru zgodnego z zamówieniem, jeśli jednak rozmiar okazał się nieodpowiedni zastosowanie ma procedura wymiany – nie reklamacji!
  2. Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne uszkodzenia (rozdarcia, przecięcia itp.), elementy ozdobne (np. klamry, guziki) ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem lub pielęgnacją, jak również naturalne zużycie.
  3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu produktu (paragon fiskalny lub faktura VAT).
  4. Reklamacji podlegają jedynie produkty, od daty zakupu których nie upłynął okres 24 miesięcy.
  5. Każdy reklamowany produkt powinien posiadać dołączony: wypełniony i podpisany dokument reklamacji lub własnoręczne oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach powstały wady. Należy również podać swoje imię, nazwisko oraz adres/ telefon kontaktowy/adres e-mail.
  6. Reklamowany produkt powinien być czysty. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
  7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia reklamacji.
  8. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
  9. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony, w przypadku gdy naprawa będzie niemożliwa - wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów kolekcji), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji listownie lub telefonicznie.
  10. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych, z oglądanymi na stronie WWW sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień i parametrów monitora Klienta.
  11. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa firma Sabotage Concept.
  12. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa Klient.

 

IX. CZAS I KOSZTY TRANSPORTU

  1. Koszty wysyłki towaru pokrywa Klient (dopuszcza się zwolnienie Klienta z obowiązku ponoszenia kosztów przesyłki, jeśli wskazuje na to promocja)
  2. Podane ceny wysyłki dotyczą realizacji zamówień na terenie Polski.
  3. Zamówienia realizowane są w zależności od preferencji Klienta, za pośrednictwem:Sabotage.com.pl dopuszcza realizację wysyłki do wszystkich krajów UE. Koszty wysyłki poza granice Polski będą uzgadniane indywidualnie na podstawie cennika firmy kurierskiej DPD.
    • Poczty Polskiej: przesyłką priorytetową na terenie Polski, za potwierdzeniem odbioru (cena w zależności od gabarytów przesyłki od 9,00 do 15,00).
    • Firmy kurierskiej DPD (cena 14,00). Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie danego dnia do godziny 11:00 - gwarancja dostarczenia przesyłki na drugi dzień (dotyczy dni roboczych).
    • Możliwy jest odbiór osobisty w naszych sklepach stacjonarnych w Warszawie lub Zakopanem – po wcześniejszym uzgodnieniu i zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
  4. Sabotage.com.pl dopuszcza realizację wysyłki do wszystkich krajów UE. Koszty wysyłki poza granice Polski będą uzgadniane indywidualnie na podstawie cennika firmy kurierskiej DPD.
  5. Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od wybranej opcji dostawy oraz odległości. Klient może zadecydować, jaką drogą ma być dostarczona przesyłka. W zależności od wyboru przez Klienta dostawcy, średni czas realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie Sabotage.com.pl.
  6. Niezależnie od wyboru dostawcy, przesyłki są dostarczane w dni robocze.
    • Na wyraźną prośbę Klienta możliwe jest dostarczenie przesyłki w sobotę – dodatkowe koszty takiej usługi ponosi Klient.
  7. Możliwość „śledzenia przesyłek” nadanych za pośrednictwem kuriera DPD znajduje się na stronie www.dpd.com.pl. Telefoniczna obsługa Klienta czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00 pod numerami telefonu: 801 400 373 lub 22 577-55-55.
  8. Gdy w momencie odbierania przesyłki opakowanie nosi znamiona ewidentnego uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody i zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.
  9. W przypadku nieodebrania przez Klienta pełnowartościowej paczki, a co za tym idzie jej zwrotem do nadawcy:W przypadku zaginięcia przesyłki - niedostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną lub pracownika Poczty Polskiej, firma Sabotage Concept podejmie wszystkie kroki w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. W momencie nałożenia przez firmę spedycyjną lub Pocztę Polską statusu przesyłki „przesyłka zaginiona” Klientowi zostanie wysłany zamówiony towar ponownie. W sytuacji, w której towar będzie już niedostępny, nastąpi zwrot wpłaconej kwoty na numer konta wskazany przez Klienta.
    • Klient zostanie obciążony kosztami zwrotu paczki do nadawcy oraz ponownym jej nadaniem (jeśli wyrazi chęć jej odbioru).
    • Klient zostanie obciążony kosztami zwrotu paczki do nadawcy (jeśli zdecyduje się zrezygnować z zamówienia i nie wyrazi chęci na ponowne nadanie przesyłki).
  10. W przypadku zaginięcia przesyłki - niedostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną lub pracownika Poczty Polskiej, firma Sabotage Concept podejmie wszystkie kroki w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. W momencie nałożenia przez firmę spedycyjną lub Pocztę Polską statusu przesyłki „przesyłka zaginiona” Klientowi zostanie wysłany zamówiony towar ponownie. W sytuacji, w której towar będzie już niedostępny, nastąpi zwrot wpłaconej kwoty na numer konta wskazany przez Klienta.

 

X. PŁATNOŚCI

  1. Za bezpieczeństwo transakcji internetowych odpowiedzialna jest firma Transferuj.pl. Numery kart kredytowych klientów są chronione poprzez wysoki poziom zabezpieczeń strony płatności jak choćby 128 bit SSL.
  2. Standardowo wystawiany jest paragon fiskalny, który jest dowodem zakupu. Na życzenie Klienta wystawiamy również faktury VAT. Wystawienie faktury VAT należy zgłosić przy składaniu zamówienia.
  3. Obowiązującą formą płatności jest przelew za pośrednictwem systemu płatności online lub bezpośredni przelew na konto: Sabotage Concept Jarosław Znalesniak, Burakowska 5/7; 01-066 Warszawa, numer konta 59 1910 1048 2101 3135 9017 0001.
  4. Klient jest zobowiązany uiścić płatność w ciągu 5 dni od potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie usunięte bez uprzedniego informowania Klienta.
  5. Istnieje możliwość zmiany formy płatności na prośbę Klienta, po konsultacji z pracownikiem sklepu.
  6. W przypadku towarów przecenionych cena nie podlega dalszej negocjacji.

 

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Promocje i rabaty nie łączą się.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Z 2000 r. Nr 22 poz. 271).
  3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest Sąd właściwy dla siedziby sklepu internetowego.

 

Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem i życzymy udanych zakupów.

 

 

 

 

 

 

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
. Koszyk jest pusty .

 

 

 

SlideBar